onsdag 30 november 2011

Barbiekläder

Så har jag fått ytterligare 2 klänningar från min UFO låda gjorda igår.
Ska nog sticka upp fler av dessa EFTER att jag gjort klart dessa. ;o) Nu hittade jag ytterligare klänningar i en låda i syrummet igår som jag hade stickat men inte ens börjat sy ihop. Ja herregud jag hittar saker överallt...fniss... Men lika  bra att få de klara jag får nämligen INTE påbörja nya klänningar förräns de jag gjort nu är helt klara.
Dessa blev då klara igår:
Jag tycker dom är jättefina.Kanske kan dom bli roliga att sticka igen med tanke på att jag inte stickat några sådana här klänningar sen 2003. Ska försöka göra några till NÄSTA ÅRS julmarknad.Ska leta reda på mönstret....
2 av dessa samt en hel hög med andra barbiekläder sålde jag idag till en jobbarkompis så det blir inte så himla mycket med till julmarknaden.Men huvudsaken är ju att de blir sålda och roligt att de är omtyckta.
Nu får jag ta och stöka vidare här.

Kram Malin

2 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Åh, så fina kläder, önskar nästan jag var en liten flicka igen och fick leka med Barbie!
Kram Eva

Anonym sa...

Hej vilka fina klänningar. Är det något du har en beskrivning på?
Tror mitt barnbarn hade blivit väldigt lycklig om hennes Barbie fick en sådan.
Vh Kerstin Olbin
kerstin.olbin@telia.com