onsdag 8 maj 2013

Tadaaaa! Här är jag igen!

Hallå på er, ja nu ÄNTLIGEN är jag här igen!
Det har varit väldigt tyst på den här bloggen ett tag och anledningen är att jag helt enkelt inte har haft nåt att visa.
När jag haft lite tid över och suttit och virkat så har jag faktiskt bara jobbat på min filt så det hade nog blivit tråkigt att bara få se samma om och om igen här.
MEN, nu är den klar!!!
Den har inte gått iväg till sin ägare ännu så när det är gjort ska ni få se den i sin helhet.
Tills vidare blir det en liten sneakpeak....
Det är väldigt kul att virka dessa barnfiltar men även om de är mindre än en vuxenfilt så tar dom ändå tid.Jag önska verkligen att jag hade MER tid att sitta med sånt här! Men det blir det kanske så småningom när man väl flyttat och fått ordning på allting.
Nu kanske jag även borde ta tag i min stora filt som jag påbörjade 2009 men som legat orörd i korgen precis hur länge som helst.Ändå är det typ bara 20-30 cm kvar att göra på den......
Nu måste jag oxå sätta lite fart med saker till julmarknaden oxå och först ska jag i alla fall göra nåt mindre som blir klart fort! ;)
Kram Malin

1 kommentar:

Sofias Sy & Design sa...

Hej!
Vilket jobb att virka dessa filtar!
Tycker att dom är jättefina.
Är själv sugen på att virka en stor filt, men vet ej om den någonsin kommer att bli klar.
Jag är ju liksom proffs på att lägga undan efter ett tag, och sen blir det aldrig färdigt.
Mvh C