onsdag 14 januari 2015

Hej på er!

Ja omdet nu finns några kvar där uta som kikar in här, jag har ju inte varit den mest aktiva här på sidan det senaste året. Men jag har helle rinte hatf så mycket tid över för mina garner och när inget blir gjort finna det ju tyvär rinte helle rnåt att visa.
Dock fick jag nu i julas abstinens som hette duga så jag virkade lite glasunderlägg som jag faktiskt tänkte visa upp för er här.


Jag verkligen älskar den här tuskosgröna färgen som verkar vara så inne nu!! Köpte mig några fina brickor på Lagehouse som jag nu hittat ett perfekt garn till, så de ska jag nu virka glasunderlägg av till mig själv och jag hoppas oxå på nån duk som kan matcha i samma garn sedan!

Här är några av de glasunderlägg som blev producerade under julledigheten:




De stora är även fina att ha under små skålar!

Ha det gott så ses vi förhoppningsvis snart igen!
Kram MAlin

2 kommentarer:

Unknown sa...

Men vad söta glasunderlägg, har du mönster på dem eller är det eget hittepå?

Anonym sa...

Jättefina!