fredag 11 maj 2012

Glass i stora lass!

Hallå på er!
Det var inte igår jag bloggade här inte.
Här har det varit fullt upp de senaste veckorna och "garnet" har helt enkelt fått stå åt sidan ett tag, tyvärr.
Mina barn bor numera hos mig på heltid och själv har jag börjat jobba natt. Det tar ett tag att komma in i allt detta får jag säga och sova flera timmar i sträck är knappt att tänka på då man på förmiddagarna nästan alltid blir väckt av telefonen, någon som knackar på dörren eller helt enkelt är kissenödig. ;o)
Trots allt detta så hoppas jag att detta ska bli bra för barnen!
Själv har jag mest bara gjort det jag varit tvungen att göra, det blir ju MYCKET tvätt varje vecka nu, man måste laga den där tråkiga maten varje dag och diska, ja ni vet hur det är.
Har scrappat en del men bara för scrapbookingföretagen som jag jobbar åt och tyvärr inget "spontan eget" så att säga men jag hoppas det kommer så fort vi fått lite rutin här hemma osv.

Dock har jag VERKLIGEN saknat mitt garn, stickorna, virknålen osv så idag skiter jag lite i alla måsten och försöker få klart lite påbörjade saker som bara måste bli klara nu känner jag...
Detta ska bli en go glass och mönstret kan man köpa inne hos Änglar & Hjärtan!
Verkar vara ett mycket lätt mönster tycker jag och ikväll hoppas jag ha en färdig liten glass! Passar bra till mig som just nu försöker gå ner i vikt, en "smal glass" med andra ord. ;o)

Ska ta och visa några tofflor i nästa inlägg.
Ha det gott!
Kram Malin

Inga kommentarer: