onsdag 8 februari 2012

Raggisar!

Hello!
Ikväll har jag suttit lite och fortsatt sticka lite på mina raggisar.
Jag har gjort 2 enkäter här intill som jag skulle bli jätteglad om ni ville svara på.
Vad tycker NI om för färger på raggisar samt vad skulle era barn tycka om?
Ni får JÄTTEGÄRNA svara i kommentarer här under eftersom jag börjar förbereda lite vad jag ska ta hem för färger att sticka upp raggisar i som jag kan ha med till julmarknaden i december så jag skulle bli JÄTTEGLAD för er hjälp!
Svarar ni i kommentaren så tala gärna om om ni har flicka eller pojk och vad de skulle gilla för färger, ja och även ni själva gärna oxå.
Bra att börja planera lite i tid tills jag har råd att ta hem garnet!
Har rotat lite i mina lådor efter raggsocksgarn som jag har hemma.Har ju köpt en del sen jag började göra dockkläder eftersom jag stickade overaller av dessa till dockan, bra att ha nåt hemma att börja med i alla fall!
Kram Malin

ps
Vill bara tala om för er som kommenterat att jag har svårt att kommentera i bloggar just nu går ingenstans där jag provar, vet inte om det är nån inställning hos mig efter att brorsan hjälpte mig formatera om datorn...jag jobbar på det i alla fall så jag kommer börja kommentera igen så fort jag får ordning på "vad det nu är" som inte funkar!!

Inga kommentarer: