torsdag 13 september 2012

Antingen vill jag....

Antingen vill jag bli lyxhustru, gå och pyssla om lite i hemmet och få MASSOR av tid för pyssel ;o) ELLER så borde dygnen få 48 timmar så att man hann med lite roligt oxå och inte bara jobb på jobbet och jobb i hemmet!
Nackdelen med att vara ensamstående med 2 barn på heltid är att det blir VÄLDIGT lite tid över har jag märkt för MINA hobbys....
MEN idag har jag påbörjat så smått den andra toffel till mitt andra par som jag nu håller på med...
Det hemska är ju att när helgen väl kommer och man under veckan har försökt hålla huset i schack för att man ska slippa alla måsten och städning så mycket det går på helgen, så har jag inte "tid" att umgås med folk för då äntligen vill jag bara PYSSLA och vila...jag känner knappt att jag har tid att dejta ens! ;o)
Jag måste ju va sjuk i huvet eller nåt......men jag ÄLSKAR mitt pyssel he he he

Kram Malin

1 kommentar:

ansipansan sa...

Det här gillar jag! Stilrent, fint och värmande. Är det ditt eget mönster? Älskar virkade tofflor. :-)