lördag 1 september 2012

Vinnaren är utsedd!!

Ja ni som kikar in hos mig vet ju om att jag haft en liten utlottning av några nystan fint rosa garn här.
Har ju mängder med garn i källaren och istället för att sälja och ha mig så ger jag bort lite istället.
Tack för alla kommentarer från er som ville vara med och tävla och kul med lite nya följare till bloggen oxå!
SÅ...vem vann då??
Jo vinnaren av garnet ääääääääääääääääär...............*lite trumvirvel oxå*
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
CAROLINE UHLGREN
med bloggen:
http://pyssel.carro75.se/#home

Caroline skrev:
Åh först vill jag säga att din blogg är riktigt myspys :) Jag vill jätte gärna vara med och tävla. Delat på fb fixat på min blogg ( lånade din bild vilket som står under på min blogg )
Ha en underbar fredagskväll.
Kram carro

Grattis Carro!
Skicka mig din adress via mail så kommer din vinst på posten.
Dock kommer det dröja till efter den 9:e med att skickas eftersom jag åker utomlands imorgon!!
Kram Malin

3 kommentarer:

Hjärtruds Stuga sa...

Grattis till vinnaren och tack för ett fint lotteri.

Ha en skön helg

Kram Karin

nattugglan sa...

grattsi till Caroline,,ha en bra dag!

caroline uhlgren sa...

Åh tack blir så glad . åhhhhh spännande ju :) Tack så jätte mycket. kram