onsdag 19 december 2012

Det går frammåt....

Mellan ungar, hjärtat och allt julstök så knycker jag mig lite garntid då och då och idag har jag kommit såhär långt på babyborn kappan...
I måndags klädde vi oxå granen här hemma, inte den allra bästa granen men den duger.Eftersom det var första året jag och hjärtat nu letade gran tillsammans så kände jag att jag fick vara lite snäll innan gubben och ungarna gick upp i atomer he he he
Men NÄSTA år har jag förvarnat hjärtat om att jag INTE tänker vara lika snäll utan då ska jag ha en fin gran rakt igenom...fniss...
Nu börjar vi i alla fall få lite julmysigt även i det här huset och inatt är sista natten jag jobbar för i år, sen väntar 17 härliga lediga dagar!!
Kram Malin

1 kommentar:

Änglar & Hjärtan sa...

Hej Malin!
Tack för kommentarerna hos mig :)
Jag tänkte att provvirkningen skulle fortsätta och att det även blir mönster på annat än kakor och bakelser. Vill du fortfarande vara med?

Jag ligger lite lågt just nu, det är lite jobbigt i mitt liv just nu :(

Hoppas du har haft en toppenstart på året och att ditt 2013 blir bra!

kram Alexandra