onsdag 7 december 2011

Kappa

Ja jag jobbar på här hemma, kan tala om att jag verkligen verkligen ser fram emot några dagars ledighet i jul sedan... ;o)
Idag har jag fått klart barbiekappan som oxå är beställd av en jobbarkompis, nu är hela hennes beställning klar så jag ska ta med den till jobbet idag hade jag tänkt.
Nu är det då bara en "barbiebeställning" kvar att få klar sen är nog just barbie klar för i år tror jag. ;o)
Här kommer i alla fall kappan.
Det är SÅ fin rosa färg på den...jag behöver inte tala om att jag älskar rosa va? ;o)
NU ska jag vila 30 min innan det är dax att börja göra sig iordning för jobbet.Helst hade man ju bara velat vara hemma och få fortsätta SKAPA! Så mycket roligare än att stå inne på en fabrik kan jag säga. ;o)

Kram Malin

4 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Åh, jag vill leka med Barbie!
Kram Eva

Anonym sa...

Du är verkligen flitig. Fin kappa. Lycka till på fabriken!

Pysselfarmor sa...

Elegant!

Änglar & Hjärtan sa...

Oj så fin! Helt underbar!