fredag 2 december 2011

Nu är det nära!

Idag har vi varit ute på Almnäs och plockat upp de saker jag har kvar till försäljning.
Ja som jag har kvar får jag ju skriva för i veckan sålde jag nästan alla mina barbiekläder till 2 arbetskamrater på jobbet.Lite extra pengar det är ju alltid välkommet men nu blir det nästan inget i barbieväg till julmarknaden.

Nästa år ska jag jobba för julmarknaden hela året hade jag tänkt.Kanske kan jag till och med vara med på den som är den 1:a advent oxå då? Vore ju inte dumt alls. =o)
Barbiekläder har alltid gått bäst ute på Almnäs men nästa år tänker jag faktiskt vara MYCKET mer varierande av mig då det är så mycket andra saker som jag vill göra!
Har nu skaffat mig en Ide bok där jag skriver i alla ider och sånt jag kommer på att jag vill göra, testa osv osv och sen ta med till julmarknaden nästa år.Börjar jag i tid i år så kanske det finns ett mycket större urval som passar mer än bara barn nästa år. =o)
Både till vuxna och barn kommer det finnas då!

Här är en liten glimt på mitt bord i alla fall.Även om jag inte säljer en endaste sak så ska det bli jättemysigt att stå där ute i år igen.
Välkomna ut till Almnäs!
Lör-Sön 13-18

Kram Malin

1 kommentar:

Anonym sa...

Lyckat till!! Hoppas du får sålt mycket! Kram Marie