måndag 5 december 2011

Nu är det över för i år.

Ja så var helgen till ända och julmarknaden för i år är över.
Andra dagen gick minst lika bra för mig och jag är så otroligt glad att folk har tyckt om mina saker och velat handla av mig.
Ett STORT TACK till alla som besökte mig och även handlade av mig! <3
Tyvärr glömde jag kameran igår så det blev inga fler kort från marknaden.
*skratt* Jag ser helkonstig ut på bilden men det bjuder jag på idag. ;o)

Just nu håller jag på att gå igenom vad som finns kvar och allt som finns kvar kommer att komma ut till försäljning både här och på flitigafingrars hemsida:
www.flitigafingrar.com
Jag har redan uppdaterat här vilka mössor som finns kvar och jag är så glad över att de har varit omtyckta.En mössa skulle fraktas ända bort till Australien!

Så håll utkik både här och på hemsidan om ni kanske är sugna på att köpa nåt, kanske till julklapp eller så.Det som finns nu det finns jag kommer INTE hinna ta fler beställningar innan jul.

Tankarna har redan börjat snurra på allt jag vill göra och ha med till nästa års julmarknad, lika bra att köra igång direkt!
Håll gärna utkik på hemsidan för där kommer det att uppdateras hela året med saker som blir gjorda osv.

Ett stork tack till alla igen!
Kram Malin

Inga kommentarer: