torsdag 15 mars 2012

Mobilfodral

Ja vad skulle det nu bli då det jag visade på bilden i förra inlägget.
Jo mobilfodral....
Dessa gör jag så det ska passa min iphone, så alla mobiler runt denna storlek passar de ju till.

När jag stod på julmarknaden i vintras så hade jag sytt upp en del näsduksfodral, det var väldigt många som frågade om det var mobilfodral vilket det ju tyvärr inte var.
Så jag skrev ner i min lilla bok att mobilfodral var en sak jag kunde göra till julmarknaden nästa gång.
Jag har en liten bok där jag skriver ner lite sånt där som jag kan tänkas göra till julmarknaden, om man får många frågos om vissa saker så kan det ju vara en ide att skapa lite av det och se om det säljer.

I min lilla lista så har jag bla då skrivit mobilfodral, nyckelringar, mössor, raggsockar osv osv och en del av de där sakerna ska jag ha ned i år tänkte jag.Det är ju alltid bra om man kan ha NÅGOT NYTT varje år så det inte bara blir samma samma hela tiden.

Så nu håller jag på med mitt 5:e fodral här ikväll och ska väl virka på så jag i alla fall får några med mig i jul sedan.Som ni ser är de inte helt klara då jag även ska smycka ut dom lite innan jag syr ihop dom helst.
När dottern kommer till mig nästa gång ska jag även virka upp några fodral för mobiler i modell mindre. ;o)
Kram Malin

1 kommentar:

Fru Bävers virkvrå sa...

Jättesnygga! Gillar den enkla/rena stilen!