fredag 16 mars 2012

Mer mobilfodral

Jag virkar på här hemma, det enda som är positivt med att vara hemma från jobbet är att man kan sitta i soffan och virka. ;o)
Jag virkade några fodral till igår...
Det var himla roligt nu när jag fått till hur många maskor, varv osv osv som jag ska ha.Bara att virka på när man gjort ett par stycken. Det var så roligt att virka att jag inte ens har lust att scrappa just nu, fast jag måste ta tag lite i det ikväll oxå så jag inte kommer efter.
Ofta blir det ju sådär när man haft ett litet uppehåll att när man väl börjar igen så är det så himla roligt så man skulle kunna sitta hela dagen och bara virka och virka... ;o)

Vad gillar ni min
ROCKABILLY KOLLEKTION
då??
I like it. ;o)

Kram Malin

1 kommentar:

Änglar & Hjärtan sa...

Jättefina! härligt att du hittade tillbaka till virknålen!

Ha en underbar helg!

kram Alexandra