lördag 5 november 2011

Prinsess bakelse

För ett bra tag sedan när jag skulle börja lära mig virka ordentligt hittade jag ett litet gratis mönster hos "Virka liten kaka" på en söt liten prinsess bakelse.NU äntligen har jag fäst trådarna på den och gjort den klar.
Visst blev den söt!
Jag hinner antagligen inte göra fler till julmarknaden i år men kanske desto fler till nästa år sedan.Den var lite rolig att göra och ganska enkel när jag fattade hur man skulle virka ihop delarna. ;o)

Nu har jag suttit och virkat på min lussebulle här på förmiddagen som jag testvirkar år Änglar & Hjärtan, halvvägs så kanske kanske blir jag klar med även den idag så jag kan fota mina kakor som jag gjort sedan.
Nu ska jag snart ut och börja kratta lite löv oxå, roligare saker kan man ju göra...som att virka tex he he he.
Tyvärr måste man ju ta tag i dom där hus-sysslorna oxå emellanåt.
Kram Malin

Inga kommentarer: