lördag 26 november 2011

Problem

Fast angenäma problem får man väl egentligen säga.
PROBLEMET är att när jag ska försöka leta reda på mönstren jag visade i förra inlägget eller hitta fakta som jag behöver för att komma vidare osv osv ÄR att jag bara stöter på NYA FINA MÖNSTER som jag vill hitta och ha tag på. ;o)
Kolla bara på det här!:

Jahaja ja dom skulle ju inte vara dumma att ha mönster på heller. ;o)
Nej jag får söka vidare helt enkelt och blunda för allt fint som dyker upp hela tiden.....

Nu har jag i alla fall gjort klart alla mössor som jag hade virkat upp, prismärkt och haft mig det sista.
Tänkte inte jag skulle börja på massa nytt nu innan julmarknaden är över men jag började lite ikväll på de testmönster jag ska virka, ni ska få se dom sen när dom är färdiga men vi får väl se om det hinns med innan marknaden, imorgon måste jag nämligen fixa klart lite kort som ska med....

Kram Malin

Inga kommentarer: