tisdag 10 juli 2012

Blixtar och dunder!

Ja här har det verkligen blixtrat och åskat nu idag men nu är det äntligen borta.Spöregnade och small som bara den ett tag här när det låg så gott som precis över oss.Jag tycker att åska är ganska mysigt och har inte alls ont av det.
Fick stänga av datorn här ett tag för den vågade jag dock inte ha på när det var som värst.

Jag får ju erkänna att det är inte det allra roligaste vädret på min andra semesterdag och jag sitter mest i soffan och virkar faktiskt.Tv´n vill inte alls gå på idag heller, jag fick en tv av en jobbarkompis för den krånglade.Har funkat ganska bra hittills men nu har den varit väldigt dum i några dagar.Visa dagar får jag inte på den alls vilket ju såklart är väldigt störigt.Så idag kan det nog bli att jag bär ner min gamla tv igen och så åker nog den här ut.Har ju funkat ok några månader för oss i alla fall.....och jag får nog investera i en ny tv snart för min gamla är inte super den heller...fniss..Ibland är den svartvit, ibland har jag bild och det kan hoppa lite och ha sig.Men men det får väl funka ett litet litet tag till hoppas jag. ;o)

I det här dåliga vädret har det blivit en hel del virkning hittills och jag får erkänna att det är jätteskönt att ha uppehåll från scrapbookingen just nu och göra något annat!
Så sen igår har det blivit ytterligare 3 mössor, ljusgrått, mörkgrått och rött.Den röda är något mörkar i verkligheten och jättesnygg!
Svårt att ta tag i nåt när vädret är som det är, man blir trött och såsig! Nu vill jag ha lite SOL igen tack!
Kram Malin

Inga kommentarer: