torsdag 5 juli 2012

Terapiarbete!

Idag har jag så ont i ryggen att det hugger så fort jag rör mig nästan.Känner mig stel som en pinne eftersom jag knappt vågar röra mig för mycket då ryggen gör så ont.
MEN då får man en anledning att faktiskt slå ner arslet i soffan och syssla med lite terapiarbete!
Så just nu pysslar jag med lite sånt här, Virkar lite mössor och bläddrar i roliga tidningar. Jag borde verkligen försöka få MER sån här tid och bara sitta ner och ta det lugnt och syssla med det som är avkoppling för mig.
Man har alldeles för mycket måsten och annan skit tycker jag... ;o) ( svårt att låta bli allt dock när man är ensamstående med 2 ungar...huset skulle nog gro igen. ...fniss...)
Jag tror vi skulle må MYCKET bättre om vi försökte stressa mindre! ;o)
Kram Malin

1 kommentar:

Hjärtruds Stuga sa...

Krya på dig Malin och ha en skön semester.

Kram Karin