söndag 1 juli 2012

Garn garn garn!!

Jag ÄLSKAR garn! ;)
Idag var jag och hämtade ut min beställning som jag tipsade om i tidigare inlägg.Fint garn det enda var väl att det rosa inte riktigt var så fin som jag hade trott men annars är jag verkligen HELNÖJD!!
BILLIGT som satan måste jag ju säga och då kan man ju inte annat än passa på.Nu hoppas jag VERKLIGEN att jag får lite mer tid till virke och sticke i sommar när jag nu tagit ledig från alla scrapbooking uppdrag.De tar tyvärr massor av tid för mig så jag inte riktigt hinner med mitt GARNBEHOV oxå. ;o)
 Men nu är det bara en vecka kvar att jobba och sen har jag 4 veckors härlig semester!!
ska jag plocka fram alla mina garner och stickor igen!! Jösses så jag LÄNGTAR!
Kram Malin

2 kommentarer:

Änglar & Hjärtan sa...

härligt m massa nytt garn! ha en trevlig virk och sticksommar!

kram Alexandra

Anna sa...

det var inte lite garn det, härligt :) håller på kikar igenom din blogg, kul :) ska ta mig tid att blogga lite själv oxå, varit dåligt med det på sistone.