onsdag 11 juli 2012

Barnmössa?

Inatt sitter jag här och virkar en liten barnmössa.....dock skulle jag verkligen behöva en riktig bebis att prova på.Den är lite stor för babyborn men kan ju ändå vara för liten för en nyfödd bebis???
Jobbigt när man inte har nåt att prova efter...fniss..
Det blir nämligen en hel del garnsnuttar över när man sitter och virkar alla dessa mössor och jag vill  ju inte slänga garnet utan göra nåt med det såklart.
 Lite randiga barnmössor tänkte jag till att börja med OM jag nu kan få till det så att det verkligen passar en bebis..... Får nog efterlysa en och sen får jag nog börja tjata lite på mina bröder att de kan ta och börja skaffa sig lite bebisar snart. ;o)

Nu ska vi sova! ( lika sent som igår, inte bra det här! ;o)......)
Kram Malin

1 kommentar:

Toffs sa...

är det drops eskimo du använder? Ser att etiketten är ganska lik och jag fick ett par såna nystan, och de där mössorna ser rätt trevliga ut...:)