måndag 9 juli 2012

Mer mer mer!

Jag skulle gärna BADA i garn! ;o)
På mornarna nu så har jag inte kunnat hålla mig ifrån att plocka upp virknålen en stund, det har ändå varit så dåligt väder här MEN idag får vi se solen lite så det blir nog en stund i solstolen sedan. Ska ta mig ut på en liten promenad ikväll oxå hade jag tänkt i mina nya sportskor...easytone heter dom visst. ;o)

Imorses var det i alla fall som vanligt de senaste mornarna, ensam vaken och kryper upp i soffan en stund med virknålen.Sen igår har det blivit ytterligare 2 mössor sen den benvita jag gjorde....




Det är kul att virka mössor och även om dom ska användas på vintern så kan man ju virka i lite "glada" färger" så blir det lättare att virka vintersaker.För vintern vill man ju helst inte tänka på än!

Jag köpte ju på mig lite av det här garnet när dom hade rea på det och än så länge har jag fått till 6 nya mössor av allt garnet jag köpte...det kommer bli några till! ;o) Det blir mycket pengar på en gång när jag ska handla på rea MEN ändå så tycker jag det är värt det då man trots allt tjänar några kronor per nystan! Varför måste garn vara så himmelens dyrt för??? ;o)

Ha en fin dag!
Kram Malin

Inga kommentarer: