tisdag 4 oktober 2011

Barbieklänningar

Nu har jag äntligen sytt ihop 2 barbieklänningar som jag haft liggandes ett litet tag, alltså är 5 av mina 10 klänningar helt klara.Jag har ju satt som mål att jag gärna vill ha 10 sånna här klänningar med på julmarknaden i år.Vi får se om jag når dit eller inte.
Det som är bra med att vara sjuk är ju att man inte orkar göra så mycket.Så man sitter mest i soffan framför tv:n när man är uppe och då kan man ju i alla fall FÖRSÖKA ta tag i sånna där tråkiga saker som att sy ihop och fästa trådar på sina arbeten.För på nåt konstigt sätt är det det tråkigaste jag vet att göra.Fast det borde ju vara tvärtom eftersom man då nästan är helt klar med sina arbeten som man gjort.Tyvärr blir mycket liggandes hos mig som "bara" har kvar att sys ihop och fästa trådar på.....

Kram Malin
"Som hoppas hoppas att det börjar gå åt rätt håll nu!"

1 kommentar:

Malin sa...

Ja visst är det tråkigt att fästa trådar!Pest och pina! Men barbidockorna blev i alla fall jättefina i sina klänningar!