fredag 14 oktober 2011

Vad gör man??

Jag håller ju som ni vet på med min lilla barn filt. Nu tog mitt vita garn slut till den så jag fick virka lite på min egna STORA filt ett tag. Så idag skulle jag ner och köpa mer garn DÅ FINNS INTE färgen kvar!! Vad gör man med en halv filt kvar att virka?? Jo då hade jag sån tur att jag hittade dessa STORA nystan i samma tjocklek OCH i en färg som stämde super med mitt gamla vita garn från samma leverantör. Kanske är det bara annat namn på nystanen för att de är stora? Skit samma jag är glad att färgen stämde och kan nu fortsätta på filten! PUH säger jag bara!




Mer garn till mössorna har kommit oxå som ni ser så nu får jag leva på knäckebröd och vatten ett tag men vad gör man inte för att få virka lite! ;)

Dåligt kort bloggar från iPhonen just nu....

Kram Malin

4 kommentarer:

Vardag och flärd sa...

Vilken tur att du fick tag i garn! Det är inte kul när man håller på med något och inte kan göra klart.
Ha en fin fredag!
Kram Eva

Änglar & Hjärtan sa...

Vilken härlig blogg du har! Tack för att du anmälde dig som testvirkare hos mig! Jag vill gärna ha med dig som testvirkare. Vill du fortfarande så skicka gärna ett mail till mig så ska jag skicka lite tankar kring testvirkningen:

anglarohjartan@live.se

Ha det fin!
Kram Alexandra

Fröken Tindra sa...

Pust, vilken himla tur att du fick tag i passande garn! Typiskt när det tar slut så.
Vilka fina kort du gjort! Verkligen jättefina! Lådan blir ju jättebra till dem och annat smått.
Ha en skön helg!
Kram!

Fru Bävers virkvrå sa...

Hade ju kunnat bli katastrof ;) Skönt att det löste sig! Jag älskar det där vågmönstret på filtar, funderar på ett överkast till sonens säng i samma... Tack för tipset om en dörr som symbol för nyckelringen till förrådet! Du har många fina bloggar som jag ser fram emot att följa!