onsdag 12 oktober 2011

En liten låda...

Igår på jobbet gjorde jag mig en liten låda jag tänkte jag ska ha med till julmarknaden.
Lådan är tänkt att den så småningom ska innehålla alla mina kort...när jag fått gjort så många. ;o)
Nu har jag som sagt var inte så många kort, jag fyller ju inte ens ut det ena facket med kort.
Kanske har jag runt 10 kort att ta med till marknaden i år som är julkort ( jag får jobba hårdare på det till nästa år sedan! ) så de andra facken får jag helt enkelt använda till annat i år, t.ex barbiekläder kanske?
Jag tror det blir jättebra.
Nu ska jag bara leta reda på något fint papper och klä in lådan i oxå så att det ser lite roligare ut!
Återkommer med det....

Kram Malin

2 kommentarer:

Malin sa...

Vilkea fina kort och vilken smart låda! Vart kommer julmarknaden att vara?

virka liten kaka sa...

SKICKA SAMMA SOM JAG SKREV I MITT INLÄGG I MIN BLOGG.. TÄNKTE OM DU KANSKE INTE SÅG MINKOMENTAR.. gick inte skicka till din blogg när jag försökte sist.. =)

(Klart jag ska föröka hjälpa dig hur du virka ihop en minibakelse.
Du håller i själva bakelsen/marsipanen vänd mot dig sen lägger du botten intill och göra vanliga fm igenom både marsipanen och botten. Hänger du med ?=)
Kram )