måndag 3 oktober 2011

SÅ besviken!

Usch jag hade SÅ sett  fram emot att prova på att gå på stick caf´e idag MEN så är jag SJUK!! Buhuuu! :o(
Jag blir så besviken på mig själv när jag hade sett fram så emot detta.

Låg hela söndagen och jag har legat och sovit hela förmiddagen idag jag känner mig helt slut i hela kroppen.Jag har fruktansvärt ont i halsen och det går upp i öronen så jag får även ont i öronen.Hostar och har mig.Nä det är verkligen INTE kul det här.Jag är uttråkad samtidigt som jag inte orkar göra ett skvatt.
Idag har barnen kommit hem till mig och jag går upp, fixar kanske lite mat sen får jag lägga mig och vila igen.Så håller det på hela tiden.Det är inte det lättaste att vara sjuk och samtidigt sköta både hem och barn ska gudarna veta. ;o)

Inatt kunde jag inte sova för denna dumma hosta och halsvärk.Fick gå upp flera gånger och dricka vatten och till slut slängde jag även i mig 2 alvedon då både öron och hals värkte så. Somna väl runt 4 snåret och när kl ringde idag kl 5 så va jag helt väck.Kunde nästan inte prata för att halsen värkte och mer död än levande om jag säger så.Det var bara att ringa in och sjukskriva sig och jag blev ju SÅ besviken.Jag ville så gärna gå med på det där stick cafe´t och hade tänkt att jag jobbar idag ändå så att jag kan följa med, men icke.
Jag hoppas det blir fler gånger och sen får jag kolla med jobbarkompisarna om dom var där och hur det var...snyft..jag vill med....

Inatt dock när jag inte kunde sova för hostan satt jag och virkade lite i sängen till och från när jag skulle försöka sova.Nu börjar jag få ett gäng mössor och det är ju lite kul i alla fall tycker jag.

Vet inte om jag ska köpa mig nån hostmedicin imorgon på apoteket eller om jag behöver nåt mot det halsonda....vi får se.
Några av mössorna:
Nu ska jag krypa ner i sängen igen är så in i dödens trött!
Kram Malin

Inga kommentarer: