onsdag 5 oktober 2011

Ett UFO har blivit klart!

Ja jag får skämmas när jag berättar detta men denna klänning plus 6 stycken till som är likadana men i andra färger har legat i min UFO låda sedan 2003...oj oj tiden går visst ganska fort ändå. ;o)
En till av klänningarna är exakt likadan som den på bilden men de andra 5 är i andra färger.
Idag har denna klänning fått knappar på sig...det var det enda som var kvar på denna ( skäms på mig ) den andra som är precis likadan får vänta lite till för jag hade bara 2 knappar kvar sen och jag måste ju ha 3, så typiskt....Får se om jag kan hitta några bra knappar i affären när jag blivit frisk igen.
Men jag jagar vidare i min UFO låda och hoppas på att fler UFO´n ska bli klara ur den.
VARFÖR får man alla dessa UFO´n?? Ja för min del är det ju mest ren lathet när det gäller att sy ihop och fästa trådar som jag skrev tidigare.Och ändå när jag sätter mig och gör en sån sak klar så går det ju ganska fort ändå....

Kram Malin

Inga kommentarer: