tisdag 11 oktober 2011

Barnfilt i ROSA

Jag håller ju på med min lilla barnfilt och just nu hinner jag inte med så mycket annat.Jobbar kväll denna veckan och förmiddagarna försvinner alldeles för fort för att man ska hinna med så mycket handarbete, tyvärr.
Jag är fortfarande så väldigt trött så jag sover väl bort halva förmiddagen innan jag tvingar mig ur sängen.Halsen värker fortfarande lite men idag har jag köpt mer halstabletter så jag ska klara mig på jobbet.
I eftermiddag får jag nog ta mig en koffeintablett så jag inte somnar på jobbet....

Blir det nån liten stund över innan jobbet så försöker jag virka lite på den här lilla filten och nu är jag ungefär halvvägs på den....
Jag vill försöka få den klar så jag kan ha den med till julmarknaden i December.
Sen ska det hinnas med några fler mössor så fort det nya garnet kommer, de svarta mössorna tog ju slut direkt så det måste göras fler av.
Egentligen har jag inte tid att jobba... ;o)

Kram Malin

1 kommentar:

Malin sa...

Vilken mysig filt! Jättehärliga färger! Ja visst är det frustrerande att vara tvungen att jobba när man har så mycket roligt att göra hemma!